Monday, April 11, 2011

Hangout Again :D

Heyall :D
OK let me crita since I tak tahu nak buat pe dah sekarang =="
So at sunday morning woke up at 11 a.m kat bilik adik I...
Since I tak suka tido bilik mama I yang ada aircon..bangun jer straight online...
tetibe bangun adik I cakap "U nak guna broadband tak?" so ap lagi..melayan la internet..
So then then I on Facebook..as usual..I "IM" dengan few people
then I saw Aaron's punya post nak gie IOI mall..I was like tak terheran pown at first..
then I teringad adik angkat i,Zana..yang ajak I kuar gie IOI Mall smlm..
so I went I.M with Aaron and he said he gonna bertolak at 1 somthing with Nasrin..
[Nasrin=an idiotic friend of him :D]

so then I sms Zana said that kita hangout IOI Mall..
then I go shower...pakai baju...then bila nak out jer...kunci missing...
mmg panik I..=="..so try kuik2 the grill door pakai nail file..
first try= FAIL,after few try pun fail so frust...huhu...then search for the key...
still missing...then mmg wtf? I tried to kuik2 again...few failing try...at last dia terbukak!
FREEDOM!!BWAHAHA..so then I check everything then double check again..then gie bus stop
gie Bus Stop jer...met Kugen [my best buddie brother]..he went to buy rokok which I hate..
then wait for the bus and chat2 jap...
then I meet Zana and we chat2 je la...

Kat IOI Mall..I and Zana jalan2 then we go makan2 kat MCD few minutes..
then the guys has arrived...haha met them is like a joy to me sebab dowg x bagi i bored..
haha...so I met Aaron and he is actually he is damn TALL..I was like damn ketot
(I'm 157cm so I'm kinda short)
It's because he was wearing kasut "Supra" dia yang fabulous so he looks tall..
but he is good looking as usual haha...member2 dia pun hot as usual haha..
then what happen nie yang gempak tau...
ad pekerja2 MCD yang x reti malu gaduh2 kat tempat kerja dowg
heiya..==" spoil mood aja...

so then we jalan2 for a while...then stop kat Brewball and then we online...
melyan paopei [laptop] jap then Aaron nie tired la plak..
hmm I see him tidur like kitten jea :3..tetibe je I ad instinct nak belai dia..
huhu lama plak tue dia kena dibelai...mcm budak kecik jer Aaron tue..comel :3
then ada la happen something yang agak sweet...tapi nie demi Aaron
so I won't ceritakan...==" [keep it to myself better xD]

Then he wake up n tido balik...haha...gosh he looks lazy...
We hang kat situ sampai 6 mcm tu then
alahai..Gensan-oppa nak tackle shopkeeper lady plak..haha...
so the monyet2 ap lagi try makeup2 kat gerai tue...
Gensan-oppa jer dapat royal treatment dari lady tu...lain2 suma lyn kes masing2
haha :D so suma try pakai EYELINER...
so funny haha...Nasrin wear it and he look like "JOKER" from Batman
Aaron wore he look like kena punch jea..haha... xD

so then we nak balik..the boys mmg sweet la...
they sanggup wait for us go back baru they go...
they missed a few buses that went to their places..pity them..
so kat busstop tue,I sat beside Aaron..and he kept doing that finger tutting..
which I kinda hate at first but then kinda fun haha..karoke for a while...
then the bus datang huhu...So sad r when the bus datang :(
I and Zana naik the bus and in the bus kept cakap2 bout a lot of stuff...
She said she had fun..so I'm glad..
Seriously in the bus I felt confused and happy..and then balik rumah je giler penat...
after I went shower and sleep..
OK that's all...
thanks for reading

To Aaron Sunday: Can't wait to hangout for the ghost movie :D

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥